Fa més de 33 anys que es va fundar el Tribunal Arbitral de Barcelona, fruit de la col·laboració institucional entre el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Cambra de Comerç de Barcelona, Col·legi de Notaris de Catalunya i Consell de l’Advocacia Catalana, a la qual posteriorment si varen sumar el Deganat Autonòmic de Registradors de Catalunya i l’Associació Intercol·legial
La seva missió inicial fou i és la de servir a la societat i en especial al món empresarial, a través d’un servei de qualitat d’administració de l’arbitratge, com a sistema de gestió eficient dels conflictes.
El passat dimarts 12 de juliol a les 19:00 hores, a la seu del TAB situada al carrer Roger de Llúria, 113 baixos de Barcelona, es va celebrar un breu però sentit acte d’homenatge als presidentes emèrits Srs. Antoni de P. Escura Viñuela, Lluis Muñoz Sabaté, Jesús M. de Alfonso Olivé, Rafael Espino Rierola i Juli de Miquel Berenguer.
Moltes gràcies per l’assistència a aquest acte en el que vam poder inaugurar la Sala de presidents emèrits del TAB.